TIEDOTE. Klaukkalan osakilpailu 6.12.2019 on valitettavasti peruttu

Helsingissä 21.11.2019

HEL CX CUPin osakilpailu Nurmijärven Klaukkalassa, itsenäisyyspäivänä 6.12.2019 joudutaan valitettavasti peruuttamaan. Klaukkalan osakilpailun tapahtuman järjestelyissä on tullut erittäin valitettava päällekkäisyys samaan aikaan Isoniitun alueella järjestettävän juoksutapahtuman kanssa. Vaikka molemmat lajit ja tapahtumat mahtuisivat toisiaan kunnioittaen alueelle sujuvasti, tapahtumajärjestelyiden, tilavarausten sekä turvallisuuden kannata Hyvinkään Pyöräilijät (HyPy) päätyivät yhdessä HEL CX ry:n kanssa peruuttamaan Klaukkalan cyclocross-osakilpailun.

Seuraava HEL CX CUP osakilpailu ajetaan normaalisti sunnuntaina 5.1.2020 Helsingissä joka on samalla HEL CX CUPin finaali.

Klaukkalan 6.12.2019 HEL CX CUP cyclocross tapahtumaan jo ilmoittautuneita kontaktoidaan vielä henkilökohtaisesti.

HyPy ja HEL CX ry pahoittelevat suuresti osakilpailun peruuttamista. HEL CX ry kehittää cup-toimintaa jatkossa suuntaan, jolla voidaan varmistaa, että osakilpailutapahtumat toteutetaan sujuvasti.

HyPy ja HEL CX ry kannustaa cyclocrossin harrastajia osallistumaan omatoimisesti sunnuntaina 1.12.2019 järjestettävään cyclocrossin viralliseen SM-kilpailun Espoon Olarissa. SM-kilpailut eivät ole osa HEL CX CUPia, mutta koska cyclocross on hauskaa, suosittelemme lämpimästi kaikille osallistumista.

Terveisin

HyPy / pj. Harri Syrjä

HEL CX ry / vpj. Tuomas Paunonen

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s